dilluns, 30 de març del 2009

2 d'abril, Dia Internacional del Llibre Infantil


Tots els anys, el 2 d'abril, l'IBBY (International Board on Books for Young People) celebra el Dia Internacional del Llibre Infantil per tal de commemorar el naixement de l'escriptor danès Hans Christian Andersen.

Cada any es difon un cartell i un missatge per celebrar aquesta efemèride. Enguany l'autor és Hani D. El-Masri.

Jo sóc el món

Jo sóc el món i el món és aquest jo mateix, perquè a través dels meus llibres puc ser tot el què vull ser.
Paraules i dibuixos, prosa i poesia em porten a llocs que són propers i alhora plens de llunyania.
A la terra dels Sultans i de l'or, mil històries que arriben al cor de genis de llànties meravelloses, ogresses, sindbads i catifes voladores, li conten els seus secrets a Xarazad.
Jo, amb cada mot de cada full de paper, viatjo lluny a través de l'espai i del temps.
I, damunt de les ales de la fantasia, de terra i mar mon esperit fa travessia.
Com més llegeixo, més m'adono i sé que jo amb el meu llibre sempre estaré en la més bona de les companyies.